طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

طاها پسر شجاع

ماه هفدهم

1392/5/4 3:01
381 بازدید
اشتراک گذاری

مامان قربونت بشه ماشاللللللللللللللللله هزار ماشاللهههههههههههههه  تو این ماه دیگه انقدر آقا شدی که مامان دیگه کم کم داره برمیگرده به روال طبیعی زندگیش و خونمون یه بر و رویی داره به خودش میگیره البته نه که قبلا نا مرتب بود الان دیگه حتی میتونم به شستن پرده و ........  کارای جانبی هم فکر کنم.

 

آقایون دندونای جدیدتونم جوونه زدن مباااااااارک پسر گلم


دندون نیش بالا سمت راست که ١٨ تیر متوجهش شدم

دندون نیش پایین سمت راست هم یه هفته بعد اون جوونه زد

چند روز بعدش نیش بالا سمت چپ

و بالاخره نیش پایین سمت چپ هم که امروز و فرداست جوونه بزنه ایشالله،کامل اومده تا سر لثه ات و با چشم دیده میشه اما با انگشت دست احساس نمیشه

 

واما کلمه های نازنازی که بلد شدی ادا کنی دیگه به ٦٠-٧٠ کلمه رسیده من از بین اونا هر چند تا شو که یادم میاد برا مینویسیم

 

مامانون = مامان جون

آ  آ  اون = آقاجون

باد = باد کولر

اویدک = اردک

مایین = ماشین ؛ البته چند روز اول به ماشین میگفتی مای ند

آب   آب   آب بده    آب بده = شعری که خودت وقتی تشنه ات میشه با ریتم خوشگل میخونی و بخدا سروده ی  خودت هم هست و از کسی یاد نگرفتی

لالا  لالا = وقتی خواب بیاد میخونی

شی = شیر که عاشقشی

للدالو = زردالو-هلو-شلیل-الو

نینی = هندونه که خیلی دوستش داری

ددین = قاشق   ؛  خودت قضاوت کن ای دو کلمه چقدر بهم شبیهن

حموم = حموم  که دوست داری روزی ١٠ بار بری و دوش بگیری

بایش = بالش

و

.

.

.

بیشتر حرفامونو متوجه میشی و عکس العملهای درستی در مقابل کارایی که ازت میخواهیم نشون میدی.

بس که من با مامان جون زیاد تلفنی صحبت میکنم بلا فاصله که گوشی میبینی میگیری کنار گوشت و میگی     اااااااااااایووووووووووو      مامان نون  ومثل خودم گوشی رو میگیری دستت و شروع میکنی به راه رفتن و صحبت کردن ، آخه من همیشه همزمان با تلفن صحبت میکنم و اینور کلی کار انجام میدم

 

یه سی دی داری به اسم چیه صدای حیوونا ؟ که خیلی دوستش داری و صدای یه سریشون رو یاد گرفتی

طاهایی بلدرچین میگه ؟ انگشت اشارت رو به جهت چپ  و راست اشاره میکتی و میگی    بده بده

طاهایی اردکه میگه ؟ کواک کواک

هاپو میگه ؟ هاپ هاپ

بزغاله میگه ؟ بع بع

گاو میگه ؟ ما   ما

خروس میگه؟ گو گو گو گو

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرینا مو فرفری
4 مرداد 92 2:29
هفده ماهگیت مبارک ..دندون ناز وتازه هم مبارک


آزاده
13 مرداد 92 1:49
سلام.دندون جدید مبارک
آزاده
18 مرداد 92 0:15
سلام عزیزم.عید فطر مبارک.امیدوارم همشه شاد و سلامت باشید