طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

طاها پسر شجاع

نوزده ماهگی(خداحافظ پستونک)

1392/9/3 16:54
382 بازدید
اشتراک گذاری

نوووووووووووووووووووزده ماهگی ات مبارک گل نازم

 

مامانی دیدی کچلت کردیم؟

البته این مال یه ماه و نیم پیشه اما مامان خانمت تنبلی کرد و هم کمتر ازت عکس گرفته و هم کمتر به وبلاگت سر زده

 

ر

 پسر عزیزم دیدی بهت میگم خیییییییییییییلیییییییییی آقایییی؟

از همون روز اول که پستونک بهت میدام (البته فقط وقتایی که میخواستم بخوابونمت) مونده بودم تو که بدون پستونک نمیخوابی چطوری میخوام ازش جدات کنم؟

کاشکی همون موقع میتونستی باهام حرف بزنی و در جواب بگی مامان این که کاری نداره به سادگی میتونی اینکارو با عوض کردن جنس پستونکم انجام بدی............

١٥/٠٧/٩٢ وقتی متوجه شدم که پستونکت رو با دندون پاره کردی نصف شب با بابایی رفتیم چندتا داروخونه از مدل قبلی ات پیدا نکردیم من به بابا گفتم طاها که پسر بهانه گیری نیست اشکال نداره هر مارکی بود بخریم ، باهاش کنار میاد به انتخاب خودت یکی برات خریدیم و به خونه برگشتیم تا خواستم پستونک جدیدت رو افتتاح کنم گفتی مامان  نه   پستو        نه .... و به همین راحتی بدون اینکه حتی یادی از پستونک قبلی ات کنی دیگه بیخیالش شدی و گرفتی خوابیدی ، البته ناگفته نماند که چند شب اول تا بخوای خواب بری کمی طول کشید و انگار پستونک منگت میکرد حالا که تو دهنت نبود حاضر نمیشدی بگیری بخوابی و همش بازی بازی میکردی.

دوسسسسسسسستت دارم گل باغ زندگیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مریم
10 مهر 92 0:03
آخخخخ که خاله قربونه این پسر بشههههه