طاهاطاها، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

طاها پسر شجاع

هشت ماهگی

1391/9/12 12:54
330 بازدید
اشتراک گذاری

           شکلکهای جالب و متنوع آروین

 گل پشملک نازم هر روز که میگذره یه عالمه خوشمزه تر میشی و بیشتر میری تو اعماق دل مامان ،عاشقتمممممممممممممممممممم عسلم

٢٦/٠٧/٩١ برای عروسی پسر عموی مامان رفتیم مراغه، بعد از تولد تو این سومین عروسی بود که دعوت شدیم یکیشون که تو ٢٣ روزت بود و همش خواب بودی اما دومی روز قبلش واکسن ٦ ماهگی ات رو زده بودیم ، مامان جون دستش درد نکنه اومد پیشت موند تو خونه تا ما بتونیم بریم عروسی و تو تو خونه استراحت کنی.سومین عروسی رو شرکت کردی و چقدر بهت خوش گدشت با صدای آهنگ و کف زدنا نمیدونستی چه جوری شادی خودتو نشون بدی و همش مثل اینکه فنر قورت داده باشی بالا پایین میپریدی،انقدر خودتو خسته کردی که همونجا تو اون شلوغی و سر و صدا بغل خاله مریم خوابت برد.فردای اونروز تو خونه ی دایی مامان وقتی خاله مریم داشت بهت سوپ میداد شروع کردی و دست دسی کردی،کلی ذوق کردییییییییییییییییییییییم، شب هم که برگشتیم خونه ی مامانی مامان،به من نگاه میکردی و میگفتی ماما ماما..... از خوشحالی دوست داشتم جیییغ بزنم اما نمیشد چون نصف شب بود.

از مراغه که برگشتیم به فاصله ی چند روز بعدش برای عید قربان به کرمانشاه رفتیم اما اونجا وقتی داشتیم برای عید دیدنی میرفتیم خونه ی عمه فرشته ،مادربزرگ افتاد زمین و پاش ترک خورد بابا بردش دکتر و پاشو گچ گرفتن بخاطر همینم خیلی ناراحت بودیم و نتونستیم جایی بریم و عکس بگیریم ازت.ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

٧/٠٨/٩١ هم مروارید بالا سمت راستت بیرون اومد و درست از فردای اون روز سعی میکنی با گرفتن از جایی و یا گرفتن دست ماها سر پا بایستی و خودت خودتو تشویق میکنی و دست میزنی و میتونی تا ٥٠  ثانیه  هم بدون کمک کسی تنهایی سر پا بایستی از لحاظ چهار دست و پا رفتن تنبلی،الان ٤ ماهه که غلت میزنی اما حاضر نیستی کمی به خودت زحمت بدی و بری جلو،کم کم سینه خیز داری میری اما اونم نصفه و نیمه ، فقط اینکه میتونی به زور خودتو بکشی و چیزی رو که میخوای بزاری تو دهنت ،اگه چشمت دنبال چیزی نباشه که رو شکم میخوابی و غر میزنی که منو بلندم کنید. 

١٣/٠٨/٩١ هم وقتی بابا سر کار بود برای اولینبار گفتی ب ب بابا بابا ،زنگ زدم تا بابا صداتو بشنوه و ذوق زده بشه اما دیگه تکرار نکردی، البته این ٣ تا کلمه ای هم که تا حالا بلد شدی بگی هر کدومو چند بار بیشتر تکرار نکردی و وقتی خودت دلت بخواد میگیشون.

٢١/٠٨/٩١ دومین دندون بالا سمت چپت هم جووونه زد،مبارکت باشه عششقم.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

 عاشق دالی بازی هستی و تا یه تیکه پارچه یا لباس و یا پتو گیرت میاد دو دستی میگیریش جلو  چشات و بعد از چند ثانیه میاریش پایین و برق شیطنت تو چشات میافته و میخندی و دست میزنی و دو باره اینکارو تکرار  میکنی.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آی سل
21 آبان 91 23:09
سلام 8 ماهگیت مبارک طاها جان.دندون درآوردنت هم مبارک.
آیدین و مامانیش
22 آبان 91 14:18
مرواریدت مبارک آقا کوچولوووووووووووو
چقدم ناز لالا کردی بغل بابا
ماشاالله
به ایدین من یه سر بزن خاله


ممنونم مامان ایدین ، چشم حتما
علامه کوچولو
22 آبان 91 15:27
من فدای این حاج خانوم قندی برررررررررررم ماشاءالله

مرسی عزیزم،دوستتون دارم



بابای ملیسا
22 آبان 91 19:15
با سلام . وبلاگ ملی خانم با موضوع سفرنامه ملی به شهر شیراز ، شهر حافظ و سعدی با بیش از 30 عکس به روز شد . ملیسا منتظر شما و نظرات قشنگتون هست
احسان بابای روژان
24 آبان 91 15:15
وای چقدر تو با مزه ای شاهزاده کوچولو
الهی قربونت برم
با اجازه میخوام لینکت کنم که دوستای خوبی با روژان خانوم باشین



مرسی شما لطف دارید منم با اجازه ی شما
روژان جون رو لینک میکنم